Träning

Hejsan!

skoldagen gick rätt så långsamt även fast vi fick sluta femtio min för tidigt. ( våran no lärare var sjuk) Så det var inte så kul. på gympan så orienterade vi. jag tyckte det var rätt så tråkigt eftersom att det var så lätt. så vi bara gick där och gick igenom några saker. inte kul ska jag säga er. märkte nyss att min mobil dampar och vägrar ha täckning så vi måste lämna in den!!!! Nej, jag kommer få använda en av de gamla mobilerna då. idag har jag träning från sju till nio. hoppas vi gör nått kul och inte har styrka. haha...


En cool bild på anna som jag tog för evigheter sen

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: anna

haha, där är ju jag fan! x)

2009-09-13 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0